POTVRZENÍ REGISTRACE A PLATBA
Po vyplnění registračního formuláře je na e-mailovou adresu uvedenou v registraci k účasti obratem zasláno Potvrzení o registraci. Potvrzení o registraci je generováno automaticky, obsahuje rekapitulaci všech vyplněných údajů a zároveň je dokladem o úspěšně dokončené registraci k účasti. Jestliže Potvrzení neobdržíte do jedné hodiny od odeslání vyplněného formuláře, nebyla registrace řádně dokončena, případně je udaná e-mailová adresa nesprávná.
Pro případ ověření dokončení registrace se prosím obraťte na zástupce organizátora, e-mail lapesova@hanzo.cz.
Rekapitulační e-mail, zaslaný jako potvrzení úspěšné registrace k účasti na symposium obsahuje veškeré náležitosti potřebné k provedení úhrady registračního poplatku. V případě potřeby zálohové faktury pro daňové účely nás kontaktujte na e-mail fakturace@hanzo.cz. Potvrzení o zaplacení je vystaveno a zasláno na registrační e-mail do čtrnácti dnů po úhradě tj. připsání plné částky na účet organizátora.
Objednané služby lze hradit bankovním převodem nebo on-line platební kartou.
STORNO PODMÍNKY
Zrušení registrace je nutné organizátorovi oznámit písemně na e-mailovou adresu lapesova@hanzo.cz. Bezplatné storno registrace je možné do 27.5.2024. Po tomto datu činí storno poplatek 100% registračního poplatku.
V odůvodněných případech je možné registraci převést na jiného účastníka. Administrativní poplatek za převod registrace činí 300,-. Převod registrace bude dokončen po úhradě všech příslušných poplatků.